نمایشی دیگر از گروه تئاتر ˝مردم˝ روی صحنه/دیوید ممت به تئاترشهر می‌آید

۳۱اردیبهشت،

داریوش مودبیان نمایش ˝بوفالوی آمریکایی˝ نوشته دیوید ممت را در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‎برد.

داریوش مودبیان در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: سال قبل اجرای نمایش “بوفالوی آمریکایی” نوشته دیوید ممت و ترجمه خودم را به مجموعه تئاترشهر پیشنهاد دادم که برای اجرا در سال جاری پذیرفته شد.

مودبیان ادامه داد: این نمایش اثری دیگر از گروه تئاتر “مردم” به سرپرستی علی نصیریان است، هنوز زمان قطعی اجرای ما مشخص نیست اما در سال جاری این نمایش به روی صحنه می‌رود.

این کارگردان و مدرس با اشاره به ایفای نقش خود در این نمایش عنوان کرد: به سبب مشخص نشدن زمان اجرا، مذاکره با سایر بازیگران انجام نشده است.

گروه تئاتر مردم، یکی از گروه‌های فعال بوده که سبب رونق تئاتر در ایران در سال‌های پیش شده است. این گروه به سرپرستی و کارگردانی ارشد علی نصیریان یکی از فعال‌ترین گروه‌های تئاتری زمان خودش بود. عزت‌الله انتظامی اواخر دهه ۳۰به‌عنوان بازیگر به این گروه پیوست و در ادامه به‌عنوان کارگردان در این گروه به فعالیت پرداخت.

سال قبل داریوش مودبیان با علی نصیریان تصمیم گرفتند که این گروه را احیا کنند و در حال حاضر علی نصیریان سرپرستی گروه را برعهده دارد. این گروه تئاتری برای اولین اجرای خود نمایش “قرارداد. . . با مرگ” نوشته اسلاومیر مروژک را انتخاب کرده‌ و داریوش مودبیان در مقام کارگردان، مترجم و بازیگر با حضور کوروش سلیمانی این نمایش را به صحنه برد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.