نمایش‌هایی که به زودی به صحنه می‌آیند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

چهره‌های تئاتری به زودی با نمایش‌های تازه به صحنه می‌آیند.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین،جلال تهرانی “دو دلقک و نصفی” را روز شنبه ۷ دی ماه در سالن اصلی تئاترشهر برای مجید بهرامی نمایشنامه‌خوانی می‌کند.

مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینمای ایران که در فیلم‌ها‌یی‌ چون “بدرود بغداد”، “گیلانه”، “دانه‌های ریز برف” و نمایش های “سیاها”، “خانه‌ای در قبلٔ ما”، “عشق آباد” و “عجایب المخلوقات” ایفای نقش کرده است.او به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری  و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر اولین اکسپو عکس تئاترایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

نمایش ” بانوی دریایی” به زودی از ۲ تا ۳۰دی در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود. این نمایش را که هر شب ساعت۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود تینو صالحی کارگردانی می‌کند و از نوشته‌های سوزان سانتاگ است. نیوشا افخمی، فرهاد اصفیا، سمیه جهادی، سارا ساسانی، بهار قربانی، خشایار مرادی، نیما هاشمی بازیگران این نمایش می باشند.

همچنین سالن حافظ از ۵ تا ۲۷ دی میزبان نمایش ” خون و گل‌سرخ” به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی خواهد بود.”خون و گل‌سرخ” دربارهٔ سلاخی است که سال‌ها به وسیله پدرش محبوس بوده و تنها کارش سلاخی گاو و گوسفند بوده است. سلاخ جوان پس از مرگ پدر به اجتماع وارد می‌شود و با مفاهیمی انسانی چون عشق آشنا می‌شود و می‌تواند به دنیا با زاویه دیگری نگاه کند. .

در این نمایش بهزاد فراهانی، فهیمه رحیم نیا، امیر مهدی کیا، حمید صفایی، شمسی صادقی، کامران تفتی، فریدون محرابی، خسرواحمدی، علی طاهری، نسرین صالحی، زندیش حمیدی، عبدالله احسانی، کامیار محبی، آویشن بیکائی، کتایون جهانگیری، ایوب محمودنیا، آهو کاظمی، سارا قاضی، حسن یارلو، کورش(محمدرضا )محمدی، بهزاد توکلی، نیلوفر مژدهی، محسن بالیسینی، کیارش اردشیرپور، لیلا سلیمی، فاطمه جلال، سهیلا علیپور، علی یارلو به روی صحنه می‌روند.

” بی بی بیدل” از ۴دی در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود. این نمایش را نادر برهانی مرند نوشته و آزاده انصاری آن را کارگردانی کرده است.

بازیگران این نمایش،آناهیتا اقبال نژاد، محمودرضا رحیمی، فرشته سرابندی، محسن قصابیان، سهیل ساعی و فرانک جلیلی می باشند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.