نمایش‌های برگزیده بخش مسابقه تئاتر خیابانی معرفی شدند

در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان:

سینما و تلویزیون > تئاتر
هیئت انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ۱۰ نمایش خیابانی منتخب برای شرکت در جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، هیات انتخاب متشکل از حسین عاطفی، مجید امرایی، و اتابک نادری با ارزیابی و بازبینی طرح‌های برگزیده، ۱۰ نمایش را برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی کرد.

نمایش‌های «اسطوره بچه‌های ایران» به کارگردانی نرگس خاک کار از ملایر، «قصه‌های ننه متل» به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان، «اون پایین آنتن نمیده» به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی از کرج، «ماشین اسباب بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر، «زندگی در اعماق اقیانوس» به کارگردانی زهرا مریدی از تهران، «یک دنیای کودکانه» به کارگردانی امیر حسین شفیعی از ورامین، «بیگانگان در شهر» به کارگردانی فواد ابراهیمیان از همدان، «بهار اومد» به کارگردانی اصغر گروسی از نظرآباد، «گردان آب‌نبات چوبی» به کارگردانی ابراهیم رحیمی از تهران، «مبارک و عروس باران» به کارگردانی حامد ترابی از همدان به عنوان نمایش‌های منتخب معرفی شده‌اند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ۱۶ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.