نمایش‌های محیطی زندگی را در تئاتر شهر به وجود آورده است

هومن سیدی:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر نمایش حمید اسکندری این نمایش را حاصل یک دغدغه اجتماعی خواند و اجرای محیطی برای آن را مناسب دانست.

سیدی در رابطه با نمایش حمید اسکندری بیان کرد: من این که به کارگردانی بهروز خرم در کافه تریای تئاتر شهر اجرا می شود، سه شخصیت را در قالب یک شخصیت بازی می کنم.

وی با بیان اینکه نمایش حمید اسکندری یک نمایش محیطی است در مورد این نوع از نمایش ها عنوان کرد: نمایش های محیطی زندگی را در تئاتر شهر به وجود آورده است زیرا از آنجا که تعداد سالن ها برای دوستان تئاتری کم است اجرای این نوع از نمایش ها بستری را برای آن دسته از نمایش هایی فراهم کرده است که نیاز به فضای زیادی برای صحنه پردازی و… ندارند.

این بازیگر و کارگردان تصریح کرد: یکی ازشرط های اجرای نمایش های محیطی این است که باید داستان در محیط کافه اتفاق بیافتد، اتفاقات نمایش حمید اسکندری نیز دراین فضا روی می دهد.

سیدی بیان کرد: به نظر من جذابیت کارهای محیطی در این است که بازیگران و گروه فاصله زیادی با تماشاگران خود ندارند از همین رو نوع برقراری ارتباط با مخاطبان شیرین است.

وی خاطر نشان کرد: حمید اسکندری بر اساس یک دغدغه اجتماعی به وجود آمده است بر همین اساس مدیوم محیطی برای اجرای آن بسیار صحیح است، شاید این کار در نظر اول جدی نباشد اما این نمایش کاملا برنامه ریزی شده است و تفکراتی والا در ورای آن نهفته است.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۶۸۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.