نمایش ˝گلشن مهربانی˝ همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

کارگردان و بازیگر تئاتر از اجرای نمایشی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهرام ریحانی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: با هدف ایجاد لحظات زیبا، سالم و شاد برای خانواده‌ها و مردم شهر تهران و همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایش ایمایی (پانتومیم) “گلشن مهربانی” را آماده ی اجرا کرده‌ام.

وی دربارهٔ زمان و مکان اجرای این تئاتر ایمایی توضیح داد: این اثر نمایشی طی سه شب در فرهنگسرای اشراق و برای عموم مردم اجرا می گردد.این نمایش ازچهارشنبه ۲۶ تیر به مدت سه شب راس ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می گردد.

هنرمند عرصه نمایش ایمایی تصریح کرد: مدت زمان این نمایش پانتومیم بیست و یک دقیقه می باشد و مضمون آن در مورد نیکی و مهربانی به انسان های دیگر و دوست داشتن جهان و طبیعت پیرامون انسان است.

ریحانی گفت: در ساخت این نمایش علاوه بر استفاده از تکنیک های زیبا، بدیع و چشم نواز پانتومیم از موزیک جالب و تاثیر گذار نیز استفاده ی شایانی شده است. ضمن این که در کنارانتقال این مفاهیم و مضامین سعی دارم لحظات زیبا، شاد و دلنشینی را برای خانواده ها و مردم شهر تهران در شب های ماه زیبای رمضان پدید آورم و از آن جایی که نمایش ایمایی (پانتومیم) هنری ارزشمند و فاخر و گویاست تمام کوشش خود را در آماده سازی این نمایش ایمایی به کار بسته ام تا اثری جذاب و درخور را تقدیم مردم نازنین شهر تهران نمایم.

وی دربارهٔ عوامل اجرایی کار توضیح داد: نویسندگان این نمایش پانتومیم مصطفی احمد تبار و آناهیتا پورمند می باشند. کارگردان و بازیگر این نمایش خودم و دستیار کارگردان محمد حسین عادل و انتخاب موزیک آیناز ریحانی می باشند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.