نمایش آثار رامبراند در موزه ویکتوریا

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

موزه هنری ویکتوریا اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار رامبراند کرده که در آن آثاری کمتر دیده شده از این هنرمند نامداری هلندی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین تعدادی از آثار کمتر دیده شده رامبراند از جمله یک خودنگاره مربوط به ۴۰۰ سال پیش و منتسب به این هنرمند در موزه هنر ویکتوریا در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه که از روز سیزدهم دسامبر افتتاح شده تا ۱۹ ماه مه سال آینده میلادی ( ۳۱ اردیبهشت ۹۳) ادامه خواهد داشت.تعدادی طرح دستی از رامبراند نیز در میان آثار به نمایش در آمده قرار دارد.
در کنار آثار رامبراند ، چند تابلو از هنرمندانی همچون آدریان فان اوستاد ،ادوارد مانه و کاته کلویتز متعلق به گنجینه موزه ویکتوریا هم به نمایش در می آید.

آنچه در زمان زندگی رامبراند بیش از تابلو هایش او را به شهرت جهانی رساند ، طراحی های دستی و اتود هایش بود.میشل ژاکه مدیر نمایشگاه در این باره می گوید: امروز تابلو های نقاشی رامبراند بسیار مشهورند.اما شکی وجود ندارد که طراحی های دستی و اتود های او از ارزش هنری والایی برخوردارند.نسل های متعدد هنرمندان طراحی های رامبراند را منبع الهام خویش قرار داده اند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.