نمایش افتتاحیه مستند “گرمابان” در سالن “سینماحقیقت” مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

۰۹م اسفند ،

عصر فردا (چهارشنبه ۹ اسفند) نمایش افتتاحیه مستند “گرمابان” به کارگردانی شهرام میراب اقدم در سالن “سینماحقیقت” مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «گرمابان» فیلمی ۴۵ دقیقه ای دربارهٔ تاریخچه گرمابه ها در تهران و ایران و نگاهی مستند به حمام های معروفی است که امروزه بیش از ۹۰ درصد آنها تعطیل یا تخریب شده اند.

برپایه این گزارش، پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان، مازیار فکری ارشاد (مجری- کارشناس)، احمد طالبی نژاد (منتقد سینما) و بعضی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛  شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶:۳۰ عصر چهارشنبه (۹ اسفند ۹۱) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

 گفتنی است که عوامل تولید فیلم مستند «گرمابان» که فردا، برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح می باشند: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: شهرام میراب اقدم؛ پژوهشگران: شهرام میراب اقدم و بهارک جنت مکان؛ راوی متن: مرتضی احمدی؛ تصویربردار: فرداد فرپاک؛ صدابردار: عماد غفوری؛ صداگذار: رامین خداجو؛ مدیر تولید و هماهنگی: محمد عبدی زاده؛ عکاس: سام ارجمندی؛ ساخت انیمیشن: حامد پناهی، طراحی شخصیت: مهرداد پناهی؛ طراحی فضا: فرح خبرها؛ دستیار تولید: حسن نوری، حمل و نقل: حسن دولتی، حسن سیادت؛ باحضور: احمدرضا رادمنش، محمود محمودی، علیرضا قهرمانی، فرهاد جستانی، حسن رادی، علی کیانفرد منش، فرزین علیزاده؛ مجری طرح: شرکت سینما سیاه و سفید؛ تهیه کنندگان: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهرام میراب اقدم/ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.