نمایش انیمیشن ˝بچه گربه˝ ایرانی در فستیوال انسی فرانسه

۲۷فروردین۱۳،

انیمیشن ˝بچه گربه˝ شیوا صادق اسدی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولین حضور بین‌المللی خود برای نمایش در فستیوال‌ بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی راهی فرانسه می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، فستیوال بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین اتفاقهای سالانه سینمای انیمیشن، در بخش‌های فیلم‌ بلند، کوتاه، مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌های آموزشی، تبلیغاتی، ویدئوکلیپ و فیلم‌های دانشجویی خردادماه امسال در فرانسه برگزار می‌شود و انیمیشن “بچه گربه” ساخته شیوا صادق اسدی در این فستیوال حضور پیدا می‌کند.

بنابر این گزارش، انیمیشن “بچه گربه” که در فستیوال پویانمایی تهران موفق به کسب سه جایزه شد، با تکنیک رنگ روغن روی شیشه و با زمان ۱۱دقیقه در امور سینمایی کانون تولید شده است.

این انیمیشن به بیان عواطف و احساس‌های دختربچه‌ای خردسال می‌پردازد که با پدر و مادرش زندگی می‌کند. پدر و مادری که چندان هم پذیرای او نیستند چون غرق در مسایل و مشکل‌های خود می باشند. یک روز دختربچه متوجه می‌شود که در حیاط خانه‌شان گربه‌ای بچه‌ای به دنیا آورده است. او کم کم خودش را غرق در زندگی گربه‌ها می‌کند و دنیایش دیگر نه دنیای آدم‌ها٬ بلکه دنیای گربه‌ها است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahnaz:

    خیلی باحال بود.من عاشق گربه هستم.مرسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.