نمایش تریلر کره‌ای ˝نابینا˝ در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم فجر

۰۹ام بهمن ،

معرفی فیلم‌های بخش جام جهان‌نما جشنواره فیلم فجر/۹

درام تریلر ˝نابینا˝ (Blind) ساخته اه سامگ هون، فیلمساز شناخته شده اهل کره جنوبی در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل (جام جهان‌نما) سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده‌ می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، آه سامگ هون، فارغ‌التحصیل دانشگاه دونگوگ و دانشگاه هنر ملی کره جنوبی است و فیلم “نابینا” پس از فیلم‌های “Soar Into the Sun” و “Arang” سومین فیلم این سینماگر در مقام کارگردان محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش، فیلمنامه “نابینا” را چوی مین سوک نوشته و فیلم دربارهٔ پرونده یک فرد گمشده است که یک دختر دانشجو که تصادف کرده نیز درگیر آن شده ‌است.

فیلم “نابینا” محصول سال ۲۰۱۱ میلادی کشور کره، با فیلمبرداری سو وون هو، تاکنون در کره جنوبی و آسیا موفق به دریافت جوایز گوناگونی از جمله بهترین فیلمنامه و جایزه نقش اول زن شده و بازیگران مطرح سینمای کره همچون؛ ها نئول کیم، سئونگ هویو، های بونگ جو و یانگ یئونگ جو در این فیلم ۱۱۰ دقیقه‌ای ایفای نقش کردند.

گفتنی است، در بخش جام جهان‌نما فیلم‌های سینمایی “قاعده تصادف”، “آسمان زرد کم‌عمق”، “برلین منفی هفت” با ۱۳ فیلم خارجی از کشورهایی همچون؛ چین، آمریکا، فرانسه، روسیه، آلمان، استرالیا،‌ کره جنوبی، بلژیک، اوکراین، هند، ژاپن، انگلستان، کنیا و لوگزامبورک به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.