نمایش ریچ در نمایشگاه صنعت نفت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 نمایش ریچ در نمایشگاه صنعت نفت

نمایش ریچ در نمایشگاه صنعت نفت

پرشین خودرو: وزیر نفت در بازدید از خودرو ریچ شرکت پارس خودرو در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در جریان مشخصات فنی این خودرو قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، در این بازدید علاوه بر معرفی فنی خودرو ریچ توضیحاتی درخصوص مشخصات ظاهری، تریم داخلی و امکانات این خودرو به مهندس زنگنه – وزیرمحترم نفت نیز ارایه شد.
بنابراین گزارش، خودرو ریچ دو کابین ۴WD شرکت پارس خودرو با قدرت حمل بار ۸۰۰ کیلوگرم و مصرف سوخت ترکیبی ۸/۱۰ به همت و تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان و کارشناسان شرکت پارس خودرو تولید می شود.
این خودرو پرتوان با استاندارد یورو ۴ خودرویی سبز و دوستدار محیط زیست شناخته شده که در کنار ظاهری زیبا، از دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو جهت افزایش ایمنی آنها بهره برده و تجهیزاتی همچون سیستم تهویه پرقدرت با قابلیت استفاده در استان های گرم و مناطق نفت خیز کشور،سیستم تعلیق مناسب طراحی شده برای حمل بار و حرکت در جاده های ناهموار و صعب العبور در حین حمل بار،جعبه دنده و سیستم انتقال قدرت با قابلیت کارکرد در زیر بار سنگین و تحمل فشار بالا مجهزبه جعبه دنده کمکی و آینه های برقی بغل در آن تعبیه شده است.
همچنین تریم داخلی این خودرو فضایی دلپذیر برای آن ایجاد کرده و ارگونومی در نظر گرفته شده در آن براساس استانداردهای روز دنیا است تا راننده به راحتی بتواند به کلیدهای ضروری دسترسی آسان داشته باشد.
گفتنی است؛ نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۶لغایت ۱۹اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و خودرو ریچ شرکت پارس خودرو برای بازدید عموم مردم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.