نمایش «ساعت بی‌عقربه» به جشنواره تئاتر فجر می‌آید

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد/

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نمایش ساعت بی‌عقربه نوشته فرزانه سهیلی به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده می‌شود.

به گزارش تفسیری سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش، در خلاصه داستان نمایش آمده است: پیرمردی با دختران خود دچار اختلاف و مشکلات بسیاری شده است، چرا که فرزندان واقعه مرگ مادر بر اثر آتش گرفتن را فراموش نمی‌کنند…

در این نمایش افسانه ماهیان، داریوش موفق و فرزانه سهیلی به ایفای نقش می‌پردازند و شیما میرحمیدی به عنوان طراح صحنه و لباس و رضا بهجت به عنوان طراح نور زندی‌نژاد را در کارگردانی این نمایش یاری می‌کنند.

سمانه زندی‌نژاد پیش از این با اجرای نمایش به مراسم مرگ داداش خوش آمدید در بخش نگاه ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر شرکت نموده بود که موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی، طراحی صحنه، متن و همچنین تقدیر بازیگری مرد و نامزد بازیگری مرد در بخش مسابقه ایران شده بود.

نمایش به مراسم مرگ دادش خوش آمدید پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر و استقبال داوران، طی اردیبهشت و خرداد در تئاترشهر برای عموم به روی صحنه رفت که با استقبال بسیار مخاطبان و هنرمندان روبرو شد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۸۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.