نمایش فیلم سه بعدی ایرانی منتفی شد!

ممتازنیوز:

alef-230امکان اکران فیلم سه بعدی “آقای الف” ساخته علی عطشانی در برج میلاد به دلیل مهیا نشدن عینک‌های ویژه میسر نشد.

علی عطشانی با ابراز تاسف از اینکه امکان سخت‌افزاری برای نمایش نخستین فیلم سه بعدی ایران در سینمای رسانه‌ها در جشنواره فجر وجود ندارد، گفت: ما و مدیران جشنواره فجر برای فراهم کردن امکان نمایش “آقای الف” در برج میلاد خیلی تلاش کردیم اما به دلیل اینکه شرایط تهیه عینک برای این فیلم مهیا نشد نمی‌توانیم “اقای الف” را در برج میلاد نمایش دهیم.

دبیرخانه جشنواره فجر برای رفع این مشکل روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح این فیلم را در ایوان شمس به نمایش درمی‌آورد و می‌تواند گفت جشنواره فیلم فجر با نمایش “آقای الف” رسما کار اکران فیلم‌هایش را آغاز می‌کند.
این فیلم در بخش سینمای سه بعدی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کنار ۲۰ فیلم خارجی در دو سالن ایوان شمس و آزادی روی پرده می رود. این بخش که سال گذشته با استقبال زیادی روبرو شد، به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود.
در این فیلم پوریا پورسرخ ایفای نقش “آقای الف” شخصیت اصلی داستان را برعهده خواهد داشت و لیلا اوتادی، مهران رجبی، خشایار راد، حسام شجاعی، مریم پورفاطمی، امین عامری، ایمان خطیب‌زاده و با معرفی شاهین نجومی و با حضور مهدی مقدم (خواننده پاپ) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
انتظار می‌رفت این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران فجر نیز حضور داشته باشد ولی نظرهیات انتخاب این نبود.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.