نمایش مرسدس بنز کلاس B الکتریکی در نمایشگاه خودرو پاریس

خودروساز آلمانی مرسدس بنز در حال توسعه یک وسیله نقلیه الکتریکی در کلاس B است تا بتواند اولین حضور رسمی آن را در نمایشگاه خودرو پاریس جشن بگیرد.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودروساز آلمانی مرسدس بنز در حال توسعه یک وسیله نقلیه الکتریکی در کلاس  B  است تا بتواند اولین حضور رسمی‌آن را در نمایشگاه خودرو پاریس جشن بگیرد.

این خودرو که در کلاس E-Cell این شرکت رونمایی خواهد شد طبق ادعای مرسدس بنز تمامی‌خودروهای الکتریکی موجود در بازار را به چالش خواهد کشید.

از جمله مشخصات این مدل مفهومی‌این است که دارای همان فضای خوب سری B است و البته باتری پ‌های لیتیومی‌در کف محور عقب واقع شده اند تا کلاس B دارای حداکثر فضای داخلی نیز باشد.

این خودرو الکتریکی دارای ۱۰۰ کیلووات الکتریکی با نیروی گشتاور ۲۲۹ پوند خواهد بود که تخمین زده می‌شود با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسافت ۱۲۴ مایل باشد و در اروپا حداقل در ۲ کلاس در دسترس خریداران خواهد بود و در ضمن این خودروساز آلمانی در حال توسعه طرح‌های متنوع تری با مشارکت تسلا سایر خوردساز الکتریکی است.

انتظار می‌رود مدل الکتریکی فوق تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ در دسترس خریداران باشد و البته شانس کمی‌دارد تا به بازار آمریکا که در تسخیر رقبای بسیار قدرتمندی همچون فورد و نیسان  است راه یابد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.