نمایش مستندهای فجر در سالن «سینماحقیقت» ادامه دارد

برنامه هفته سوم نمایش‌های آسمان آبی

برنامه هفته سوم «نمایش های آسمان آبی» ویژه مرور ۲۰ فیلم مستند بلند سی اُمین جشنواره فیلم فجر در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه دارد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در هفته سوم این برنامه و طی روزهای شنبه تا چهارشنبه (۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه)، به ترتیب فیلم های مستند میراث آلبرتا (حسین شمقدری)، آینه های غبار گرفته (رهبر قنبری)، کریم (محسن برمهانی)، ۱۵۵۹ (محمدرضا ابوالحسنی) و خلیج فارس (اُرد عطارپور)، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز روی پرده رفته و ضمن تقدیر از مستندسازان مزبور، جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور محمود گبرلو (مجری- کارشناس) و جمعی از منتقدان سینما، کارشناسان و میهمانان برپا خواهد گردید.

برپایه این گزارش، برنامه زمانی نمایش و نقد و بررسی این فیلم ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه) در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می گردد.

این گزارش می افزاید که برنامه «نمایش های آسمان آبی» را مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در راستای حمایت از فیلم های مستند و فرهنگ سازی در این عرصه، برگزار می کند.

گفتنی است: شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روزها و ساعات یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۸۸۵۱۱۲۸۹ تماس حاصل نمایند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.