نمایش و نقد «سکوت» و «دو محراب» در سینما حقیقت

۳ م دیماه ،

در شب ستاره های مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند/

سینماپرس-گروه سینما/ در ادامه مجموعه برنامه های «شب ستاره ها»، فیلم های «دو محراب» ساخته ایرج حبشی و «سکوت» ساخته محسن استاد علی عصر امروز در سالن سینما حقیقت نمایش داده شده و نقد می گردد.

به گزارش سینماپرس، به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عصر امروز یکشنبه سوم دی ماه در ادامه مجموعه برنامه های «شب ستاره ها» ویژه ی نمایش و نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره بین المللی سینماحقیقت، فیلم های «دو محراب» ساخته ایرج حبشی و«سکوت» به کارگردانی محسن استادعلی، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی این آثار با حضور منتقدان سینما و کارشناسان برگزار خواهد شد.

مستند «دو محراب» و «سکوت» به ترتیب برگزیده بخش های مستند دینی- آیینی و مستند اجتماعی جشنواره ششم سینماحقیقت می باشند.

موضوع مستند «دو محراب» دربارهٔ مسجدی در شهر تفلیس گرجستان است که تنها مسجد دنیاست که دو محراب دارد و مستند «سکوت» به بررسی وضعیت قتل های خانوادگی می پردازد.

برپایه این گزارش، پس از نمایش فیلم های یادشده هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور مسعود ابراهیمی (کارشناس)، مازیار فکری ارشاد (منتقد سینما) برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسه نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می گردد.

گفتنی است که شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۳۶۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.