نمایش کمدی و آوازه خوان طاس به صحنه می‌روند

به زودی در تماشاخانه ایرانشهر:

سینما و تلویزیون > تئاتر
نمایش‌های «هنر کمدی» به کارگردانی ولی‌الله شیراندامی و «آوازه‎خوان طاس» کار بهمن معتمدیان به زودی به روی صحنه تالارهای استاد انتظامی و مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌آیند.

به گزارش همشهری آنلاین، ولی‌الله شیراندامی کارگردان پیشکسوت تئاتر از ۱۸ مهرماه با نمایش «هنر کمدی» نوشته «ادواردو فلیپو» و ترجمه و بازنویسی داریوش مودبیان میهمان تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان می‌شود.

در این نمایش که با نقش‎آفرینی ولی الله شیر اندامی همراه است، بازیگرانی چون هوشنگ قوانلو، حمیدرضا فلاحی، سامان دارابی، حامد پشتیبان، علیرضا ناصحی، ملیحه کیادربندسری، جواد روشن، مهدی مصباحی، اصغر رضایی و زیبا آقادخت حضور دارند.

تمرین‌های این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای، هر روز ساعت ۱۴ در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر انجام می‌شود.

اجرای نمایش «آوازه‌خوان طاس» به کارگردانی بهمن معتمدیان نیز از ۱۱ مهرماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌شود.

این نمایش که پیش از این قرار بود از ۱۰ مهر به روی صحنه برود، به دلیل حجم بالای دکور نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» و دشواری در جابجایی آن، از یازدهم آغاز می‌شود.

تمرین‌های نهایی این نمایش با بازی سروش صحت، هومن برق‌نورد، فلامک جنیدی، امید روحانی و هوتن شکیبا به تماشاخانه ایرانشهر منتقل شده است.

لیلی رشیدی مدیر اجرایی، نیما محبی دستیار کارگردان، پوریا آریان‌پور طراح صحنه، لباس و گریم، رضا موسوی عکاس و علیرضا فانی طراح پوستر، بروشور و آفیش نمایش «آوازه‌خوان طاس» هستند.

این نمایش تا ۱۷ آبان به روی صحنه است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.