نمایش ۳ فیلم کوتاه داستانی در سالن سینماحقیقت

فردا سه فیلم کوتاه داستانی قیقو، صدای باران، قیلوله در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی این فیلم ها برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این پنجمین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا می گردد.

برپایه این گزارش، فیلم کوتاه قیقو: درباره مردیست که به دنبال گنجی است اما پرنده ای او را به دنبال خود می کشاند… / فیلم کوتاه صدای باران: روایت پسر جوانی است که تنها با پرنده هایش زندگی می کند… / قیلوله: پیر مردی خواب می بیند که در آسانسور خانه اش مرده است اما….

پس از پایان نمایش این فیلم ها، جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردانان (ایرج محمدی، جلال ساعد پناه، نیما جاویدی)، رضا درستکار (مجری- کارشناس)، برخی از عوامل فیلم ها، میهمانان و علاقمندان سینما برپا می گردد.

این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها، از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه (هجدهم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.