نمایش ۶ پویانمایی کانون در فستیوال فیلم‌های ایرانی پاریس

۰۴ تیرماه ۱۳،

تعداد ۶ فیلم پویانمایی (انیمیشن) تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فستیوال فیلم‌های ایرانی پاریس در کشور فرانسه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم‌های پویانمایی “مرد جوان و خیاط حیله‌گر” به کارگردانی راشین خیریه با زیرنویس فرانسوی در روز ۸ تیر (۲۹ ژوئن ۲۰۲۴) به مدت ۹ دقیقه نمایش داده می‌شود. همچنین فیلم‌های “ننه کلاغه و روباهه” به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده، “کدو قلقله زن” به کارگردانی مرتضی احدی و سه فیلم پویانمایی “تور سفید”، “عروسی شاپرک” و” بارون می‌آد جرجر” به کارگردانی مهین جواهریان از مجموعه تازه “تصویری از خانواده” به مدت ۴۲ دقیقه روز ۹ تیر (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) در این فستیوال به نمایش گذاشته می‌شود.

بنابر این گزارش، فستیوال فیلم‌های ایرانی پاریس در نوول‌اُد سینما در محله لاتین شهر پاریس از روز ۵تا۱۱ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود.

فیلم “بارون می‌آد جرجر” پیش از این نیز با ترجمه زبان فرانسوی به نمایش درآمده و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده بود.

از دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در این فستیوال می‌توان به فیلم “آرزو” به کارگردانی علی مولوی، “تابور” به کارگردانی وحید وکیلی‌فر، “زنان بدون مردان” به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری، “گذشته” به کارگردانی اصغر فرهادی، “سوگ” به کارگردانی مرتضی فرشباف، “پله آخر” به کارگردانی علی مصفا، “پرویز” به کارگردانی مجید برزگر و “پذیرایی ساده” به کارگردانی مانی حقیقی اشاره کرد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.