نماینده اسدآباد:اظهارات متناقض بهمنی موجب افزایش ۶۰۰ تومانی دلار شد

 نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفتم که بهمنی مثل بهمن بر اقتصاد ایران فرود آمده است.

 بهروز نعمتی نماینده مردم اسد‌آباد با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: بنده امروز به عنوان یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در جلسه غیرعلنی صحبت کردم.

وی با اشاره به موضوعاتی نظیر تناقض‌گویی‌های وزرای مختلف دولت اعم از وزیر اقتصاد، صنعت و معدن، رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی، گفت: همچنین اعلام کردم که بهمنی رئیس کل بانک مرکزی مثل بهمن بر اقتصاد ایران فرود آمده است چرا که همواره شاهدیم آقای بهمنی مصاحبه‌های مختلف و متناقض می‌کند و همین مسائل باعث شده که طی دو روز قیمت دلار حدود ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

نعمتی ادامه داد: آقای بهمنی یک روز می‌گوید که می‌خواهیم بورس ارز تشکیل دهیم و یک روز دیگر هم می‌گوید اجازه نمی‌دهیم قیمت ارز افزایش پیدا کند و یک روز دیگر هم می‌گوید که نمی‌گذاریم قیمت دلار به ۳۰۰۰ تومان برسد؛ معنی این سخن آقای رئیس بانک مرکزی این است که دلار تا ۳۰۰۰ تومان هم می‌تواند بالا برود.

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه‌های اقتصادی گفت: در حال حاضر که در سال حمایت از تولید ملی هستیم بیش از ۳۰ درصد تولید کاهش پیدا کرده و از آن طرف هم واردات ما ۳۵ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد شرکت‌ها در آستانه تعطیلی هستند و دلیل این مسئله هم نداشتن برنامه اقتصادی دولت است.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.