نماینده اسدآباد: آقای صالحی اگر عربستان خانه شماست،چرا شما وزیر خارجه ایران شدید؟ + نماینده اهواز: مسکن مهر چه دستاوردی برای کشور داشته است

به گزارش خبرآنلاین، بهروز نعمتی در تذکری با اشاره به صحبت های اخیر علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه گفت: متاسفانه ایشان در عربستان و در سفر به مکه در مصاحبه خود اعلام کردند «اینجا خانه من است و اینجا احساس آرامش می کنم»، آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست، پس چرا شما وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران شدید؟
وی تصریح کرد: عربستانی که در ۳۳ سال گذشته همواره مقابل آرمان های امام و شهدا قد علم کرده و در بسیاری از موضع گیری ها، مبارزه جدی با ما داشته است؛ چگونه در برابرش اینگونه موضع گیری می شود؟ آیا این موضع شما خردمندانه است؟
شکرخدا موسوی نماینده اهواز نیز در تذکری نسبت به گران شدن بی رویه کالاها و بی ثباتی بازار تذکر داد و گفت: قیمت کالا هر لحظه تغییر می کند، قیمت یک حلب روغن ۵ کیلویی ۱۴ هزار تومان شده است! در این شرایط، مسکن مهر چه دستاوردی برای کشور داشته است؟ در حوزه انتخابیه من مسکن مهر از ۶ سال پیش در بیابانی برهوت شروع و رها شده است، تعاونی های مسکن در حال نابودی هستند و دولت توجهی به این مشکلات اقتصادی ندارد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.