نماینده بابل از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور انصراف داد

‘غلام نوری زاده ‘ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگر چه باشگاه خونه به خونه تمایلی به شرکت درلیگ امسال ندارد ، اما در حال مذاکره با سران این باشگاه و تغییر عقیده آن ها برای بازگشت مجدد به این مسابقات هستیم .

وی بیان داشت : این تیم به رغم آن که اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کرد اما حضوری بسیار موفق و خیره کننده داشت و اگر اسیر بدشانسی ها نمی شد ، می توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد را برای بابل و مازندران به ارمغان بیاورد.

دبیر هیات کشتی مازندران افزود : در نامه ارسالی این باشگاه به هیات کشتی مازندران ، دلیلی برای انصراف از حضور در لیگ کشتی اعلام نشده است که امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن شرایط مورد نیاز ، بار دیگر شاهد حضور این تیم در لیگ کشتی کشور باشیم.

دبیر هیات کشتی مازندران در شرایطی از بازگشت مجدد تیم خونه به خونه بابل به لیگ برتر کشتی آزاد کشور سخن می گوید که مدیرعامل این باشگاه ، بی مهری فدراسیون را دلیل اصلی کناره گیری از این رقابت ها اعلام کرد.

‘ قاسم حسن زاده ‘ اظهار داشت : گرفتن میزبانی فینال لیگ برتر از بابل ، تغییر سرمربی تیم ملی که در راس کادر فنی تیم خونه به خونه حضور داشت ، از مهم ترین دلیل اتخاذ این تصمیم بود.

وی افزود : فدراسیون سه روز مانده به برگزاری دیدار فینال ، ‘ غلامرضا محمدی ‘ ، سرمربی تیم ملی را که وظیفه هدایت تیم خونه به خونه را نیز داشت از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار کرد که این اقدام ، موجب تضعیف شدید روحیه کشتی گیران ملی پوش تیم شد.

او ادامه داد : هدف ما از شرکت در مسابقات لیگ برتر به رغم هزینه‌های سنگین و تحمل سختی‌ها و مشقات بسیار ، کمک و خدمت رسانی به تیم ملی برای افزایش آمادگی ملی پوشان و حضوری موفق در مسابقات المپیک لندن بود.

مدیرعامل باشگاه خونه به خونه بابل گفت : با جمع بندی این نکات در جلسه باشگاه ، به اتفاق آرا تصمیم به کناره گیری از لیگ برتر کشتی آزاد کشور گرفتیم و بر اجرای این تصمیم نیز مصمم هستیم .ک/۳

۷۳۳۱/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۳۱۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.