نماینده تبریز: اکثر مشکلات جامعه با تدبیر مربیان پرورشی مدارس قابل حل است

۱۹م اسفند ،

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در همایش تجلیل از فعالان حوزه پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز گفت: بخش عظیمی از مشکلات جامعه با تدبیر مربیان و معاونان پرورشی مدارس قابل حل است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی گفت: آموزش و پرورش زمانی موفق خواهد بود که مقام و منزلت دانش آموز و معلم از دوران ابتدایی همانند مقام و منزلت دانشگاهها باشد.

وی آمار بالای طلاق و بالا رفتن سن ازدواج را زنگ خطری برای جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی ابراز امیدواری کرد روزی برسد در آموزش و پرورش گواهینامه زندگی صادر شود.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، فراز و فرودها و مشکلات سال ۹۱ را تحمیلی، طبیعی و بخشی از آنها را در اثر غفلت مسئولین دانست و آن را تجربه عظیم و گران‌سنگی برشمرد که باید مردم و مسئولین از آن درس بگیرند.

سعیدی با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، دهه پیش رو را دهه پیشرفت و عدالت خواند و اظهار کرد: اهمیت دادن آموزش و پرورش به نهاد مقدس خانواده در عصر گذر از سنت به سمت مدرنیته، از مسئولیت‌های مربیان و معاونین پرورشی مدارس است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.