نماینده تبریز: رفتار کاندیدای تایید‌نشده تاکنون قانونی بوده است

۳۱اردیبهشت،

ghanoon entekhabat.jpg

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تبعیت از نظر شورای نگهبان گفت: هر گونه رفتار افراطی در خصوص احراز صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به مصلحت نظام نخواهد بود.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران ساز و کار احراز صلاحیت‌ها بر عهده شورای نگهبان بوده و این نهاد به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که شورای نگهبان بدون توجه به فشارها و با رعایت قانون، وظیفه خود را عملیاتی کرده است.

وی گفت: صلاحیت هشت نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری با سلیقه‌های متنوع این امکان را به اقشار مختلف جامعه با تفکرات متفاوت می دهد تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه در دیگر کشورهای دنیا نیز سازو کارهای مشخصی برای احراز صلاحیت کاندیداها وجود دارد، ادامه داد: در اکثر کشورها تعداد کاندیدای ریاست جمهوری از سه نفر تجاوز نمی کند ولی امروز شاهد هستیم که در انتخابات حاضر تمامی سلیقه‌های نظام به رقابت خواهند پرداخت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رفتار کاندیداهای احراز صلاحیت نشده تا به این لحظه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: تا به این لحظه تمامی کاندیدای رد صلاحیت شده با تبعیت از قانون رفتار کرده‌اند و امیدواریم حامیان این کاندیداها نیز این رویه را دنبال کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.