نماینده خرم آباد خواستار شد: رفع مشکلات بیمه‌ای و مسکن اهالی رسانه

۱۸م آذر ،

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات اساسی در جهت رفع مشکلات بیمه‌ای و تسهیلات ویژه مسکن اهالی رسانه ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، ابراهیم آقا محمدی در آیین افتتاح سرای روزنامه نگاران استان با بیان اینکه باید تلاش شود بستر رشد و توسعه فرهنگی در حوزه مطبوعات و نشریات استان فراهم شود، افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز به مطبوعات استان به طور قطع و یقین شاهد توسعه فرهنگی در استان خواهیم بود.

ابراهیم آقامحمدی با تاکید براینکه اهالی رسانه و مطبوعات استان علیرغم مشکلات مالی با عشق و علاقه فعالیت خبری انجام می دهند یادآورشد: انجام اقدامات اساسی در جهت رفع مشکلات بیمه ای و تسهیلات ویژه مسکن اهالی مطبوعات ضرورت دارد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزنامه نگاران استان نیازمند کسب آموزش‌های تخصصی می باشند، بیان کرد: اکثر فعالان عرصه خبری استان جوان می باشند و باید اقدامات جدی برای ارایه آموزش به این اشخاص اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‎های اخیر اقدامات خوبی در عرصه فرهنگی استان انجام شده متذکر شد: هم اکنون لرستان به عنوان یک استان با فرهنگ و بهره‌مند در این عرصه در حال مطرح شدن است.

آقا محمدی با بیان اینکه لرستان علیرغم داشتن اشخاص اهل قلم و فرهنگ در عرصه فرهنگ مملکت جایگاه واقعی خود را نتوانسته پیدا کند، اظهار کرد: در سالهای اخیر اقداماتی در این راستا انجام شده که قابل تقدیر است و نویسندگان توانایی در عرصه فرهنگ و قلم در سطح کشور وجود دارد که خبرگزاری‌های مهم کشور را اداره می کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.