نماینده خلخال: نه دناپلاس می‌خواهیم نه پژو؛ فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان امکانات اولیه برای رسیدگی‌ به امورات مردم می‌خواهیم با آبروی ما بازی نکنید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سید غنی نظری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان براساس ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری معادل وزیر هستند اما حکایت آش نخورده و دهن سوخته شده است ما ماشین و امکانات به اندازه استاندار، فرماندرا و بخشدار نمی‌خواهیم ما را به اندازه دهیار در نظر بگیرید.

وی خاطر نشان کرد: ما امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم می‌خواهیم با آبروی نمایندگان بازی نکنید ما نه دنا می‌خواهیم نه پژو فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود و نوکر مردم باشیم به ما امکانات اولیه برای خدمت بدهید.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به رییس جمهوری گفت: سرمایه‌ گذاران خرد نگرانی عمیقی دارند خانواده‌ها به توصیه شما (رییس جمهور) کد بورسی گرفتند و حالا سرمایه‌شان خرد می‌شود ما دو ماه قبل تذکر دادیم که به جد دنبال سامان دادن به بورس باشید اما گوش شنوایی پیدا نشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.