نماینده خمین: موفقیت جامعه در گرو نیروی انسانی کارآمد است

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈمحمدابراهیم رضاییˈ پنج شنبه در پنجمین همایش استانی ریاضی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی خمین افزود: خداوند استعدادهای فراوانی را میان انسان ها به امانت گذاشته است که دستاورد تلاش معلم، خانواده رشد نبوغ و پرورش ذهن خلاق دانش آموز برای کشف حقایق و آمادگی حضور در جامعه است.

وی گفت: برگزاری این همایش ها بسترسازی لازم برای تحقق این حرکت اصیل و ارزشمند را فراهم می کند و شما معلمان مقطع ابتدایی به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت با ارتقا آگاهی و دانش خویش در شناسایی دانش آموزان با استعداد نقش مهمی دارید.

وی بیان کرد: دستاورد هرگونه سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی به عنوان کلیدی ترین محور جامعه، تربیت دانشمندان و نخبگانی است که می توانند با حضور در عرصه های مختلف توسعه و سازندگی کشور را فراهم آورند.

رضایی افزود: مردم این شهرستان با نمایش ایثار و فداکاری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بوده اند و امروز جوانان شهرستان با ترسیم یک چشم انداز و برنامه ریزی دقیق در حوزه دانش می توانند از لحاظ علمی در کشور بدرخشند.

وی گفت: شما معلمان با شناسایی دانش آموزان مستعد می توانید در رسیدن جوانان به قله های پیشرفت علمی و سازندگی این شهرستان گام های بلندی بردارید.ک/۲

/۵۴۵/۸۱۲۲/۱۷۴۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.