نماینده رشت:مسئولان به فکر حل مشکلات باشند نه زمینه‌سازی برای انتخابات/نماینده محلات:با گره‌های افتاده به کار مردم مواجه نشده‌ اید؟

۱۵م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در نطق میان دستور خود گفت: هراس و خوف از قدرت‌های بین‌المللی جز شرمندگی برای ورشکستگان سیاسی نداشته است و تنها تحرک برای مبارزه با ظلم عزت آفرینی بوده و سبب هزیمت آنان شده است، اگر بنا بود با اندک ترشرویی دیگران در خانه مانده و چون پیرزنان تماشاگر اتفاق بود می‌بایست واژه مبارزه را حذف کرده و چون بعضی واماندگان سیاسی نامه موسوم به جام زهر را بنویسید.
وی تصریح کرد: چه کسانی در مجلس ششم با عزت ما مقابله کرده و می‌گفتند فناوری هسته‌ای به کار ما نمی‌آید. چه کسانی به مردم توهین نموده و می‌گفتند اگر مرگ موش توزیع کنند مردم در صف می‌ایستند.
نماینده محلات تاکید کرد باید مراقبت کرد تا با اختلاف در اردوگاه نیروهای انقلاب نفوذی‌ها فرصت حضور دوباره را نیابند. مبادا اختلافاتی که ناشی از هوای و هوس است ما را به بازی‌های سیاسی بیندازد.
وی با بیان اینکه ترجیح اهم و مهم، یک مسئله عقلانی است، اظهار داشت: آیا در این شرایط خاص اقتصادی اولویت اول کشور چیست؟ آیا حضرات در حوزه انتخابیه با گره‌های افتاده به کار مردم مواجه نشده‌اند؟مشکل مسکن جوانان عزیز ذهن آقایان را مشغول نکرده و رکود کارخانه‌ها آنان را هوشیار نکرده است آیا بیکاری مزمن و جانگداز جوانان مومن سبب تالم روحی آنان نشده است.؟آیا با قاچاق بی‌رویه سوخت و به یغما رفتن ثروت عمومی آنان را متاثر نکرده است؟

نماینده مردم رشت: مسوولان به فکر حل مشکلات باشند نه زمینه‌سازی برای انتخابات
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت دیگر ناطق میان دستور امروز بود. وی با بیان این‌که دولت نهم و دهم در سه سفری که به گیلان داشته، ۸۶۹ مصوبه داشته است، گفت: از مجموع این مصوبات، کل آن چیزی که محقق شده، ۳۴۹ مصوبه است یعنی در حدود ۴۰ درصد و ۲۳۳ مصوبه اصلا محقق نشده است یعنی ۲۷ درصد و ۲۸۷ مصوبه در دست اجراست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان با تاکید بر این‌که «تئوری مهدویت بدون پذیرش تئوری ولایت فاقد معناست» خاطرنشان کرد: از همه مسوولان خواهشمندم که با همدیگر وحدت داشته و به فکر حل مشکلات مردم باشند نه اینکه برای انتخابات آینده زمینه‌سازی کنند.
/۱۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.