نماینده رودسر و املش خبر داد: قیمت برگ سبز چای قطعی شد

۱۱خردادماه،

710-2.jpg

نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده قیمت برگ سبز چای درجه یک ۱۲۰۰ تومان و درجه دو ۶۵۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، محمدمهدی رهبری املشی در نشست شورای اداری چابکسر گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده قیمت برگ سبز چای درجه یک ۱۲۰۰ تومان و درجه دو ۶۵۰ تومان اعلام شده است.

وی افزود: کارخانجات چای‌سازی موظف می باشند قیمت برگ سبز چای را براساس قیمت اعلام شده محاسبه و به کشاورزان چایکار پرداخت کنند.

وی درخصوص پیشرفت پایگاه اینترنتی نفتی سردارجنگل رودسر گفت: متاسفانه این پایگاه اینترنتی هیچ پیشرفتی ندارد و با توجه به قول‌های داده شده هیچ‌گونه کاری صورت نگرفته است.

رهبری گفت: امیدواریم در دولت تازه بتوانیم گام‌های اساسی برای پایگاه اینترنتی نفتی رودسر برداریم و آن را از حالت رکود خارج کنیم.

وی درخصوص حماسه ۲۴ خرداد گفت: با توجه به فرمایشات رهبری در سخنرانی‌ها با مردم و دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سخنان ایشان نقطه عطفی برای مردم است که ملت باید از آن تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باید نشان داده شود، گفت: مردم ما ولایت‌مدار و عاشق امام (ره) و رهبری می باشند و با حضور خود دشمنان را با یاس روبرو می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.