نماینده مجلس «تبلت اپل» را با کتاب اشتباه گرفت

ماجرای پس گرفتن هدیه نماینده از راننده مجلس؛

یکی از نمایندگان مجلس فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین سبب آنرا به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه اش، آمده بود، می دهد.

گروه سیاسی –  یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودرو سازی، «تبلت اپل» را بعنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آنرا به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار بولتن نیوز، به از درج خبر «هدایای میلیونی یکی از شرکت های خودرو سارزی، وزارت ارتباطات و صندوق مهر امام ارضا به بعضی نمایندگان» در این پایگاه اینترنتی در روز چهارشنبه ۲۰ شهریور، یکی از نمایندگان مجلس در تماسی با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر، ماجرای جالبی از این هدایا را تعریف کرد.

وی با اشاره به ضیافت افطار یک شرکت خودرو ساز برای نمایندگان مجلس در ایام رمضان، گفت: بعضی از نمایندگان در این ضیافت افطار حضور یافته و هدیه «تبلت اپل» را دریافت کردند.

وی با اشاره به نحوه بسته بندی این هدیه افزود: یکی از نمایندگان مجلس فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین سبب آنرا به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه اش، آمده بود، می دهد.

این نماینده مجلس افزود: آن نماینده فردای آن روز از همکارانش می‌شنود که هدیه مذکور «تبلت اپل» بوده و قیمت آن هم بیش از سه میلیون می باشد.

وی تصریح کرد: نماینده مذکور راننده مجلس را پیدا می کند و از وی می خواهد تا هدیه را به وی پس دهد که راننده هم آنرا بر می گرداند.


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر علی:

    ممتاز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.