نماینده مجلس: مجلس،حمایت از دولت را وظیفه خود می داند

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش اسماعیلی روز جمعه در آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان شهدای شهرستان سروستان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، استکبار و دشمنان انقلاب از هر ترفند و حیله ای که توانسته اند، از جنگ و ترور گرفته تا تحریم و فشار اقتصادی، برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند.

وی اضافه کرد: اما ملت بزرگ ایران همواره موفق شده با همدلی و همراهی خدمتگزاران خود از این آزمون های سخت سربلند بیرون بیاید.

اسماعیلی ادامه داد: امروز نیز استکبار جهانی در ادامه سیاست های خصمانه خود سعی دارد که تحریم های همه جانبه را به عنوان آخرین تیری که در اختیار دارد علیه نظام اسلامی شلیک کند اما مردم هوشیار و متحد ایران، همراه و همگام با مسوولان همانند گذشته این تهدید را نیز به فرصت تبدیل خواهند کرد.

نماینده مردم سروستان،خرامه و کربال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راه های مقابله با تحریم های اقتصادی غرب است و مردم و مسوولان باید برای تحقق این امر و اجرای موفق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است با هم همدل و همصدا شوند.

اسماعیلی، یکی از برنامه های خوب دولت نهم و دهم را تمرکز بر محرومیت زدایی بویژه در روستاها ذکر کرد و افزود: مجلس نیز در این زمینه تاکنون قوانین خوبی داشته و هرجای دیگر هم که نیاز به تصویب قوانین جدید باشد همکاری و همراهی خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مجلس در کنار کار قانون گذاری، نظارت بر دولت است که اعتقاد داریم همین نظارت هم نوعی کمک به دولت است.

۶۷۸/۶۷۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۲۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.