نماینده مجلس: مردم منتظر شنیدن موضوعات از زبان اول شخص اجرایی کشور بودند

حجت الاسلام والمسلمین ˈ علیرضا سلیمی ˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در باره گفت وگوی زنده رییس جمهوری در سه شنبه شب با مردم افزود: کمتر رییس جمهوری بطور مستمر با مردم گفت وگو داشته واین از نقاط مثبت دولت و رییس جمهوری است.

وی ادامه داد: مردم به رغم اینکه در جریان امور کشور قرار داشته و موضوعات را پیگیری می کنند اما همیشه منتظر شنیدن فراز وفرودها ، چالش ها و تلخ وشیرینی های جریانات کشور از زبان شخص اول اجرایی کشور هستند .

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها در تهران را بی نظیر دانست و تصریح کرد: در فضای فعلی کشور نباید اقدامی صورت گیرد که این شیرینی به تلخی تبدیل شود .

سلیمی با اشاره به اینکه همگان از مشکلات موجود آگاهی دارند گفت: باید دست در دست یکدیگر مشکلات را از سر راه مردم برداریم ، معتقدم باید در فضایی آرام ، معقول ، منطقی و به دور از هر گونه تنش مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم واین وظیفه سه قوه است .

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید به دنبال مچ گیری باشیم و اتهام پراکنی کنیم ، در زمان فعلی چالش درمان نیست و باید همه قوا دست در دست یکدیگر در کنار مردم مشکلات را حل کنند.

سیام**۱۰۵۳**۱۵۴۲**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.