نماینده مجلس: موبایل خاموش آسان‌ترین وسیله جاسوسی است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات و متخصص در حوزه‌ی تهدیدات امنیتی در جلسه کمیسیون امنیت تاکید کردند که حتی تلفن‌های همراه در حالت خاموش نیز آسان‌ترین وسیله برای کسب اطلاعات و خبرها توسط سازمانهای جاسوسی است.
 
به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون با حضور مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات را تشریح کرد.
 
در جلسه‌ی کمیسیون مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات و متخصص در حوزه‌ی تهدیدات امنیتی، تلفن‌های همراه، لب‌تاپ، کامپیوتر وسایر وسایل و ابزار الکترونیکی حضور داشتند.
 
طبق توضیحات مطرح شده یکی از کانال‌های مهم تهدیدات امنیتی که امروزه از طریق سازمانهای جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و عمال آنها از جمله منافقین دنبال می‌شود، شنود و تخلیه اطلاعات، انتقال اطلاعات و حتی عملیات هک کردن سیستم‌های الکترونیکی است.
 
سوژه‌ی این گونه سیستم‌ها و سازمانهای جاسوسی شخصیت‌های مهم و موثر و جایگاهایی سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می باشند بنابراین باید نهایت دقت و توجه صورت گیرد تا به هیچ وجه سازمانهای جاسوسی نتواند اطلاعاتی کسب کند.
 
تلفن‌های همراه حتی در حالت خاموشی آسان‌ترین وسیله‌ی برای کسب اطلاعات و خبرها است و متاسفانه گاهی خبرها و اسناد طبقه بندی شده از این طریق به دست سیستم جاسوسی می‌افتد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.