نماینده مجلس: هماهنگی میان تولید و صادرات ضروری است

به گزارش ایرنا، ‘احمد امیرآبادی فراهانی’ چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان قم گفت: مازاد تولید واحدهای کشاورزی و دامداری در استان باید در بازار کشورهای همسایه عرضه شود.

وی با اشاره به جایگاه راهبردی کشاورزی در همه کشورها، خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم توسعه، همه زمینه ها برای حمایت حداکثری از بخش کشاورزی تمهید و در قم نیز برنامه های مناسبی برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در این عرصه تدوین شده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، برخی مشکلات بوجود آمده در عرصه کشاورزی و خسارات به کشاورزان و دامداران را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی محصولات کشاورزی زیر قیمت تمام شده تولید، خریداری می شود که این امر مشکلاتی همچون افزایش قیمت نان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم دشمنان نباید دچار خودتحریمی شویم، تصریح کرد:مسوولان باید حمایت همه جانبه از تولید و نظارت کامل بر فرآیندهای تولید در عرصه های مختلف را در اولویت کارها قرار داده و به هیچ عنوان اقداماتی که تولید کشور را دچار نوسان می کند، انجام ندهند.

در این مراسم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی استانداری از ۳۶ نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر و مدیران موفق در عرصه کشاورزی و دامداری این استان، با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

۸۱۴۶ / ۵۵۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۲۵۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.