نماینده مردم بردسکن: شوراها باید حل کننده مشکلات باشند

۱۶خردادماه،

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی باید به عنوان بازوان اجرایی مسوولان، مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، محمد اسماعیل‌نیا در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد با بیان این‌که «شوراها به عنوان نمایندگان مردم می باشند» خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی باید اختلافات را کنار بگذارند و فضای صمیمت، صداقت و رفاقت را ایجاد کنند.

وی با بیان این‌که «فضاهای سیاسی را باید در شوراها کنار گذاشت» افزود: کسانی که به شورا راه پیدا کردند باید نیت قربه‌الله داشته باشند و به فکر حل کردن مشکلات مردم باشند.

وی افزود: اختلاف نظرها خوب است و بدون اختلاف نمی‌شود رشد و توسعه پیدا کرد اما رفاقت‌ها هم باید باشد.

اسماعیل‌نیا دربارهٔ سیاست‌زدگی اظهار کرد: باید ریشه سیاست‌زدگی را در منطقه از بین ببریم و فضای همدلی و وحدت را ایجاد کنیم که الحمدالله این فضا در ۳شهرستان بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد ایجاد شده است.

وی با اشاره به این‌که «هیات‌های نظارت بر شوراها توسط مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند» افزود: مجلس شورای اسلامی در تشکیل هیات‌های نظارت به هیچ عنوان دنبال خط و خط بازی‌های سیاسی نبوده است و اشخاصی را انتخاب کرده است که بدون حب و بغض‌های سیاسی انجام وظیفه کنند.

وی تصریح کرد: اگر کارهای‌مان برای رضای خدا باشد و با صداقت و برای حل مشکلات مردم گام برداشتیم هیچ درگیری و دعوایی ایجاد نخواهد شد.

نماینده مردم بردسکن از همه دست‌اندرکاران امر انتخابات در شهرستان قدردانی کرد و افزود: ملاک ما در اسلام تقوا و مردم‌داری است و گروه مهم نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.