نماینده مردم شیراز: با اتحاد مثال‌زدنی حماسه سیاسی خلق کنیم

۱۶خردادماه،

صادقی:

رئیس جمهور آینده باید برنامه‎محور و ارزش‎مدار باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس‌جمهور دولت یازدهم باید صاحب برنامه و معتقد به حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب باشد و دغدغه دین و رفع مشکلات مردم را مهمترین اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ضرغام صادقی در حاشیه بازدید از بخش زرقان شهرستان شیراز، خاطرنشان کرد: فضای حاکم بر جامعه در زمان باقیمانده تا انتخابات ریاست جهموری و پس از آن، باید فضایی استدلالی، منطقی، علمی و درعین حال توام با همدلی باشد.

وی تصریح کرد: کاندیداها، ستادهای تبلیغاتی آنان و هواداران‌شان تبلیغات مورد نظر را باید با رعایت اخلاق اسلامی پیگیری کنند.

وی با بسیار حساس خواندن شرایط کنونی کشور، خصوصا در عرصه بین‌المللی، گفت: در شرایط فعلی کشور می‌طلبد که با یک اتحاد مثال‌زدنی به سمت خلق حماسه سیاسی گام برداریم.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان این‌که «دشمنان نظام اسلامی در چند سال اخیر تمام تلاش خود را بر اعمال تحریم‌های جدی در حوزه اقتصادی متمرکز کرده‌اند» گفت: ضرورت کشور در این برهه حساس ایجاب می‌کند که وارد یک عرصه جدی سیاسی شویم که رهبر معظم انقلاب از آن تحت عنوان حماسه سیاسی نام برده‌اند.

وی تاکید کرد: خلق این حماسه نیازمند تلاشی تشکیلاتی و گسترده، در عین حال با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی و اقداماتی تاثیرگذار و سریع بوده و ایجاد انسجام کاری در فضای همدلی و با هدف حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های متعالی آن ضروری است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به سبب این حماسه سیاسی را مطرح کرده‌اند که این راه حل مناسب و تاثیرگذار و چاره‌گشا برای مشکلات مملکت است. در خلق این حماسه هرچه مشارکت افزایش یابد، امنیت، آرامش، مصونیت و اقتدار نظام ارتقا خواهد یافت.

این عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که «در خلال انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراها باید قانون را فصل‌الخطاب قرار دهیم» اظهار امیدواری کرد: کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم تمکین در برابر قانون را در روزهای پایانی انتخابات ادامه دهند.

وی لزوم حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات را نیز یادآور و متذکر شد: از انتخابات می‌توان برای چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به مطالبات و مشکلات بخش زرقان، گفت: بارها بحث شهرستان شدن بخش زرقان به سبب وجود ظرفیت‌های لازم، در جلسات مختلف مجلس و هیات دولت مطرح شده که به سبب سیکل اداری در زمان فعلی منجر به تأخیرابلاغ دستور این مهم شده است.

این نماینده مجلس همچنین دربارهٔ اعتبار مشخص در بیمه محصولات کشاورزی گفت: مسوولان اجرایی و نمایندگان استان فارس به بخش کشاوری توجه ویژه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور به گونه‌ای نیست که مانند سال‌های قبل بتوان روی اعتبارات مانور داد، در این زمان علی‌رغم آن‌که وظیفه نمایندگان پیگیری مطالبات و مشکلات مردم است؛ اما در شرایط فعلی پیگیری مطالبات مردم در زمانی کوتاه ممکن نیست.

وی بررسی و یافتن راه حلی برای رفع مشکل آب آشامیدنی بخش زرقان را یکی از موارد مورد نظر نمایندگان شیراز در مجلس و مسوولان مرتبط در سطح استان و شهرستان دانست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.