نماینده مردم قم: موضع دولت دربارهٔ انتخابات روشن نیست/اصولگرایان باید در کنار هم قرار بگیرند

۹ م دیماه ،

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ تشکیل ائتلاف ۲+۱ میان حدادعادل، قالیباف و ولایتی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: ائتلاف ۲+۱ در داخل اصولگرایان است اما فضای انتخابات هنوز مشخص نیست و باید گروه هایی که قصد حضور دارند مشخص شوند و نامزدها به صراحت اعلام حضور کنند تا بتوان برای انتخابات تصمیم گرفت و بر همین اساس انتخابات آینده بسیار پیچیده خواهد بود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: اصولگرایان باید در کنار هم قرار بگیرند و باید از نامزدی حمایت کنند که بتواند مشکلات کنونی کشور را برطرف کند و دلسوزان انقلاب باید در این دوره از انتخابات گذشت بیشتری داشته باشند.
وی با بیان این که نحوه حضور اصولگرایان در انتخابات به اصلاح طلبان ارتباط دارد، تصریح کرد: اگر لایه های دوم اصلاح طلبی در انتخابات حاضر شوند رقابت داخل اصولگرایان خواهد بود اما اگر از لایه های اصلی اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند رقابت جدی تر خواهد شد.
امیرآبادی فراهانی با بیان این که اصولگرایان نیم نگاهی به وضعیت اصلاح طلبان دارند، گفت: اگر اصلاح طلبان جدی تر در انتخابات شرکت کنند عامل وحدت اصولگرایان خواهند شد.
نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که هم اکنون فضای سیاسی کشور با سال ۸۴ متفاوت است، گفت: در آن زمان اتفاقات قابل پیش بینی اما هم اکنون موضع دولت در بحث انتخابات بسیار شفاف و روشن نیست و اصلاح طلبان هنوز موضع شفافی ندارند همچنین اصولگرایان هم در خصوص اتحاد یا با هم بودنشان بسیار وضعیت مشخصی الان ندارند.
/۲۷۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.