نماینده منتخب بهار و کبودرآهنگ: عملکرد هیات رئیسه مجلس هشتم مثبت است/انتقاد از عملکرد کمیسیون فرهنگی

محمدعلی پورمختار نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ درباره اولویت‌های اصلی مجلس نهم اظهار داشت: اولویت اول مجلس نهم باید شعار سال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد. چرا که این امر بر اساس نیازمندی‌های کشور و در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمن صورت گرفته است.

پورمختار با اشاره به اولویت دیگر مجلس نهم ادامه داد: مجلس با توجه به بیداری اسلامی باید نسبت به ارتباط با جهان اسلام نیز توجه لازم را داشته باشد و استکبارستیزی را در رأس امور خود قرار دهد.

منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به عملکرد مجلس هشتم خاطرنشان کرد: این مجلس عملکرد ضعیفی داشت و نمونه آن تصویب حقوق مادام العمر، وقف اموال دانشگاه آزاد، معطل ماندن طرح نظارت و نوع تصویب هدفمندی یارانه‌ها بود که در آن تعامل خوبی با دولت نداشت.

وی بیان داشت: حاشیه‌سازی و حواشی غیرضرور که توسط تعداد معدودی از نمایندگان برای خودنمایی صورت می‌گرفت یکی دیگر از نقاط ضعف مجلس هشتم است. نمایندگان شهرستان‌ها تصمیم جمعی دارند که اجازه ندهند حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شود و می‌خواهند با عقلانیت مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را برآورده کنند.

وی در خصوص ریاست مجلس نهم افزود: ارزیابی بنده از عملکرد هیئت رئیسه مجلس هشتم مثبت است هرچند معتقدم هیئت رئیسه مجلس هشتم از نظر ارتباط با دولت خوب نبود و می‌توانست بهتر کار کند.

پورمختار با بیان اینکه برای انتخاب رئیس مجلس نهم تصمیم قطعی نگرفته‌ام در عین حال گفت: مواضع حدادعادل در فتنه خوب بود اما عملکردش در کمیسیون فرهنگی مجلس محل سؤال است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.