نماینده ورزقان: ۶۰درصد مردم زلزله زده هنوز اسکان داده نشده​اند/نماینده خدابنده: تنازع و اختلاف، مسئولان را فشل و سست می​کند

این خبر ډر تاریخ ۲۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده، ډر پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرآنلاین، محمدعلی موسوی افزود: مسئولان باید از هر تنشی جلوگیری کنند و با الهام از رهنمودهای رهبری از هر چالشی پرهیز کنند. چون اختلاف و بگو مگوهای مسئولان یک عمل ناصواب است.

وی به استناد خطبه​ای از نهج​البلاغه خطاب به مسئولان گفت: با یکدیگر تنازع و اختلاف نداشته باشید که فشل و سست می​شوید. ایجاد اختلاف تفرقه و تشتت، فتنه شیطانی است.

دهقانی الله​وردی نماینده ورزقان نیز ډر نطق امروز خود اظهار داشت: به ساده لوحان و مرعوبان توصیه می​کنم که به بهانه مذاکره با آمریکا ډر دل مردم امید ایجاد نکند. امریکا کی حسن نیت نشان داده است؟ فرمایشات رهبری ډر این زمینه فصل الخطاب است و باید به رهنمودهای پیامبر گونه ایشان توجه شود.

به گفته وی هر سه قوه لازم است با وحدت با یکدیگر به کار خود بپردازند. دهقانی ادامه داد: رئیس جمهور هم اجازه ندهد که از طرح سوال از وی حاشیه​ای ساخته شود. لازم است ایشان با پاسخی اقناع کننده ډر یک فضای دوستانه و صمیمانه به سوالات نماینگان پاسخ دهد.

وی از وضعیت نامناسب مردم زلزله زده ورزقان نیز یاد کرد و گفت: مردم وحشت زده با سرمای موجود دست و پنجه نرم می​کنند و متاسفانه وعده​ها تماما عملیاتی نشده است. کمک یک میلیون تومانی به زلزله زدگان نیز از سوی استاندار به شکل سلیقه​ای توزیع می​شود. ډر چنین شرایطی وزیر مسکن به وعده خود ډر احداث خانه برای زلزله زدگان عمل کند و وزیر نفت نیز فکری به حال سوخت مورد نیاز مردم ډر این فصل سرما بکند.

به گفته نماینده ورزقان، هنوز ۶۰ ډرصد مردم زیر دیوارهای شکسته و ډر چادرهای موقت زندگی می ​کنند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.