نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان:رعایت حقوق شهروندی همه افرادمحترم است

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، آیت الله ‘عباسعلی سلیمانی’ روز سه شنبه در جمع سران طوایف، بزرگان و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان افزود: سیاست و راهبرد جامعه اسلامی ما تفاهم و ایجاد اخوت و برادری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در جامعه اسلامی هر که به جای اصلاح فساد را درپیش بگیرد، به جای وحدت تفرقه ایجاد کند یا اینکه به جای دوستی دشمنی در جامعه ترویج دهد، بدون تردید ملعون است.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: جوامع اسلامی و به تبع آن کشورمان ایران بیش از هر چیز نیاز به اتفاق نظر و وحدت دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خطاب به معتمدان و بزرگان این استان گفت: موقعیتی که شما در بین مردم دارید لطف و عنایت خداوند است که باید از آن در جهت اصلاح امور جامعه استفاده شود.

آیت الله سلیمانی با تبیین دو موضوع خوف و رجا و اهمیت آن نزد مسلمانان، افزود: باید ضمن ترس از خداوند سبحان و بدون توجه به مقام و مسوولیت های زودگذر دنیوی از فرصت موقعیت شغلی و اجتماعی خود برای کمک به رشد جامعه اسلامی در ابعاد مختلف استفاده کنیم.

در این نشست مولوی ‘عبدالرحمن شهنوازی’، ‘ولی محمد کرد’، ‘حسین اسماعیل زهی’ و ‘صالح محمد شهنوازی’ از سرداران و بزرگان سیستان و بلوچستان با بیان دیدگاههای خود در مسائل مختلف اجتماعی بر ضرورت اتحاد در جامعه اسلامی بویژه در این استان تاکید کردند.

همچنین در این نشست که در سرسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، بزرگان استان با تبادل نظر و همفکری شرایط و امکان ایجاد یک تشکل فراگیر را با حضور منتخبان ذی نفوذ منطقه برای کمک به نزدیکی اقوامی که بعضا با هم اختلاف دارند، بررسی کردند.

۲۷۲۹/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۱۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.