نماینده کرمانشاه: شرط لازم برای تداوم نظام جمهوری اسلامی، پیروی از رهبری است

۳۱فروردین۱۳،

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همه کارگزاران نظام اسلامی و کسانی که مدعی دلسوزی انقلاب و مردم می باشند تاکید می‌کنم شرط لازم برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای آن پیروی از رهبری است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رزم طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آگاهانه و با بصیرت تام و تمام و التزام عملی به ولایت و شهدا به پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌ایم یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عمل کنیم؛ تجربه سال‌های قبل نشان داده است که مردم بر تمام شرایط حساس انقلاب به خوبی امانت‌داری کردند و به پای انقلاب جانفشانی کردند.

وی افزود: بارها و بارها امام و رهبری از وفاداری مردم و تشخیص به موقع آنان سپاسگزار بودند و خواص و مسئولین نظام نیز باید با صداقت و دلسوزی و امانتداری نسبت به اجرای فرامین رهبری و انجام وظایف خود نهایت سعی و تلاش خود را مبذول نمایند.

نماینده مردم کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کرمانشاه سرزمین شهیدان، دیار پهلوانان، مهد بزرگواران و منطقه حضور اندیشمندان است. با مردمانی شریف، نجیب و سخت‌کوش و دلاوری‌ها و رشادت‌های آنان در طول انقلاب به خوبی نمایان است و به جرات می‌توان گفت کرمانشاه موزه سیر تمدن بشری است و با وجود چهار هزار اثر تاریخی بر پیشانی غرب ایران می‌درخشد.

وی افزود: کرمانشاه نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی بود و با تقدیم ۳۰ هزار رزمنده، جانباز، شهید و ایثارگر و صحنه رشادت‌های جوانان این سرزمین است و این مرزداران سینه ستبر غرب کشور با تبعیت از رهبری در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی،‌ فرهنگی پهلوانانه حضور دارند.

رزم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بعضی از مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: ضمن قدردانی از زحمات همه دولت‌ها توجه هیات دولت را به ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان استان جلب می‌کنم چرا که این استان رتبه دوم بیکاری در کل کشور را به خود اختصاص داد،‌ همچنین لازم است مهار گرانی و تورم سرسام‌آور و لحظه‌ای نیز با برنامه و طرح‌های عملیاتی کنترل شود.

وی افزود: همچنین از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور خواستار توجه جدی به اعتبارات ملی و استانی کرمانشاه هستم و همچنین تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور را نیز مجدانه از مسئولین خواستارم.

وی افزود: از وزیر نفت برای تعیین تکلیف پالایشگاه آناهیتا می‌خواهم این پروژه را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است مورد توجه قرار داده و اعتبارات مورد نیاز به آنان تخصیص دهند، همچنین از مسئولین وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم پروژه دو بانده کردن جاده نورآباد، دلفان، هرسین و کرمانشاه در اولویت قرار دهند و به راستی چه کسی پاسخگوی کشته‌ها و تلفات تصادفات این محور مرگبار است.

نماینده کرمنشاه در پایان خواستار عنایت سازمان تامین اجتماعی و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای احداث کارخانه خودروسازی در کرمانشاه شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.