نمایندگان ایران از حضور در فیلا منع شدند!

۲۳اردیبهشت،

کنگره فدراسیون جهانی کشتی در حالی روز ۲۸ اردیبهشت ماه برای انتخاب رئیس تازه در شهر مسکو برگزار می‌شود که نمایندگان ایران پس از تماسی تلفنی از آمریکا از حضور در این نشست مهم و سرنوشت ساز منع شدند!

ممتازنیوز: کنگره فدراسیون جهانی کشتی در حالی روز ۲۸ اردیبهشت ماه برای انتخاب رئیس تازه در شهر مسکو برگزار می‌شود که نمایندگان ایران پس از تماسی تلفنی از آمریکا از حضور در این نشست مهم و سرنوشت ساز منع شدند! پیش از این قرار بود حسن رنگرز و محمدرضا توپچی به عنوان نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی با حضور در کنگره فیلا به نوعی در انتخاب رئیس تازه فدراسیون جهانی نقش داشته باشند که گفته می گردد اعزام این نمایندگان با نظر حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی منتفی شده است.

به گفته یک منبع آگاه خطیب که هم اکنون همراه تیم کشتی آزاد ایران در نیویورک آمریکا حضور دارد، طی تماسی تلفنی با نایب رئیس و دبیر فدراسیون خواستار عدم اعزام آنها به کنگره فیلا شده که البته این تصمیم به هر سببی هم که اتخاذ شده باشد، به واقع غیر منطقی و سوال برانگیز است.

برخی گمانه‌زنی‌ها تصمیم خطیب نسبت به عدم حضور نمایندگان ایرانی را به حضور مارتینتی رئیس مستعفی فیلا در کنگره اخیر مربوط دانسته و این اقدام را به سود این رئیس سوئیسی می‌دانند زیرا با عدم حضور نمایندگان ایرانی و احتمالا بعضی کشورهای دیگر، انتخابات کنگره فیلا برای معرفی رئیس تازه از مشروعیت و رسمیت افتاده و همه چیز به سود مارتینتی یار دیرین و قدیمی متولیان فدراسیون کشتی ایران تمام می‌شود.

این گمانه‌زنی زمانی واقعی‌تر به نظر می‌رسد که از سوی دیگر روس‌ها نیز با تمام توان از نناد لالوویچ سرپرست موقت فیلا به عنوان رئیس بعدی فدراسیون جهانی حمایت می‌کنند و در نظر دارند به هر شکل ممکن، سکان هدایت فیلا را به دست این یار و همراه صربستانی خودشان بسپارند.

 این خبر در حالی از سوی یک منبع آگاه مطرح و تایید شده که هیچکدام از اهالی فدراسیون کشتی نسبت به آن موضع گیر نکرده و در واقع از تایید یا تکذیب آن اجتناب می کنند.

خبرگزاری مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.