نمایندگان ایران حضور در انتخابات کنفدراسیون شنا آسیا را از دست می دهند؟!

۲۲ آبان ،

وقتی تعلیق به پست های آسیایی و جهانی هم رحم نمی کند،

قرار است همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در دوبی انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا نیز برگزار شود که حضور نمایندگان کشورمان در این جلسه مشخص نیست.

 به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  هفته آینده دوبی میزبان مسابقات قهرمانی آسیا دررشته های شنا،  شیرجه و واترپلو است که از اهمیت ویژه ای برخوردار  است که متاسفانه به سبب مشکلات موجود و بحث تعلیق فدراسیون شنای کشورمان تیم های ملی از حضور در این مسابقات بازماندند و اجازه شرکت در این  بازیها داده نشد.

 البته قرار است همزمان با برگزاری این رقابت ها انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا نیز برگزار شودو با توجه  به بحث تعلیق نماینده ای از ایران نیزنمی تواند حتی از این جلسه حضور پیدا کند.

 در حال حاضر فدراسیون ۷ نفر را به عنوان نامزد برای حضور درا ین جلسه کنفدراسیون شنای آسیا معرفی کرده است که در صورت عدم حضور آنها در دوبی پست های آسیایی و جهانی را از دست خواهیم داد.

با توجه به اینکه مدت وقت بسیاری تا آغاز مسابقات و برگزاری انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا باقی نمانده است به همین سبب در این مدت مسئولان باید به فکر چاره ای باشند.

 این گزارش تفسیری حاکی است: در حال حاضر خسرو امینی عضو کمیته فنی واترپلو در فدراسیون جهانی شنا است که در صورت عدم حضور در انتخابات کنفدراسیون جهانی شنا پست های خود را از دست خواهد داد.

 متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی در رشته های فعال در فدراسیون شنا به خصوص واترپلو حاکم نیست و پس از لغو مسافرت تیم های  ملی به مسابقات قهرمانی آسیا از دست دادن کرسی های آسیایی و جهانی نیز لطعه بزرگی به این رشته و فدراسیون وارد خواهد کرد.

در حالیکه سایر کشور ها بها های بسیاری را صرف بدست آوردن کرسی های  آسیایی وجهانی می کنند این امکان وجود دارد که ما به راحتی این پست ها را که چندین سال است یدک می کشیمم از دست بدهیم که البته طبق شنیده ها فدراسیونی ها به دنبال برطرف شدن این مشکل می باشند تا طرف چند روز آینده با حل این معضل نمایندگان کشورمان بتوانند در انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا که نقش پر رنگی در آینده این رشته دارد حضور پیدا کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.