نمایندگان به کسانی که می‌خواهند مملکت را به ۱۸ تیر ۷۸ بازگردانند رای ندهند

فروردین ۱۴۰۳

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به پیش رو بودن معرفی وزرای دولت یازدهم تاکید کرد: نمایندگان مردم نباید به گزینه‌هایی که می‌خواهند مملکت را به ۱۸ تیر ۷۸ بکشانند رای بدهند.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده، ضیافت افطار رسانه‌های اصولگرا شب قبل با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
حدادعادل در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ارزش و اهمیت استفاده از ماه رمضان در رشد معنوی انسان گفت: باید تلاش کنیم از این فرصت برای رشد درجات تقوا و نزدیکی به خداوند متعال استفاده کنیم.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش رسانه‌های اصولگرا در دوران انتخابات ریاست جمهوری، جهت‌گیری فعالیت های آینده جریان اصولگرا را در سه شاخه برشمرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس اولین وظیفه جریان اصولگرا را مطالعه، آسیب‌شناسی و نقد رفتار قبل این جریان دانست و افزود: دومین وظیفه اصولگرایان، برنامه ریزی و ترسیم استراتژی آینده با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار سیاسی کشور است.
 
حدادعادل تصریح کرد: سومین حوزه ای که جریان اصولگرا باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد نظارت بر رفتار دولت آینده و تصمیم‌گیری در خصوص رفتار این جریان در نسبت با دولت یازدهم است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع رسانه‌های اصولگرا با اشاره به پیش رو بودن معرفی وزرای دولت یازدهم خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم نباید به گزینه‌هایی که می‌خواهند مملکت را به ۱۸ تیر ۷۸ بکشانند رای بدهند.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان با اشاره به اینکه گروهی در مجلس و خارج از مجلس سعی دارند ۴۹٫۷ درصد از مردم را که به دکتر روحانی رای نداده اند «افراطی» جلوه دهند، تصریح کرد: هرکس به دکتر روحانی رای نداده افراطی نیست، بلکه افراطی کسانی می باشند که ۱۸ تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ را رقم زدند.
 
حدادعادل با طرح این مسئله که امروز رسانه‌ها در خط مقدم دفاع از اصولگرایی می باشند، گفت: جریان اصولگرایی آماده کمک به دولت حجت‌الاسلام روحانی است و منتظریم تا ایشان برنامه‌های خود را آغاز کند همچنین برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم چراکه موفقیت روحانی، پیروزی کشور و موفقیت نهاد روحانیت است.
 
در ادامه این ضیافت، رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه به ایراد سخن پرداختند.

منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.