نمایندگان در بررسی رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده اخلاق را رعایت کنند

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رفتار نمایندگان مخالف با برخی از وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم گفت: به همکاران نماینده خود پیشنهاد می‌کنم که در بررسی رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده کابینه، اخلاق را رعایت کرده و شخصیت اشخاص را تخریب نکنند.

“عوض حیدرپور” نماینده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رفتار  نمایندگان مخالف با برخی از وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم در جریان بررسی رای اعتماد به آنها اظهار داشت: گمان می‌کنم همکاران نماینده باید با اصلاح رفتار خود، در بررسی رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده کابینه، اخلاق را رعایت کرده و شخصیت اشخاص را تخریب نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس‌جمهور در بعضی موارد شاهد بی‌اخلاقی و بداخلاقی‌هایی بودیم، تصریح کرد: این حق تک تک نمایندگان است که سوابق و برنامه‌های وزرا را بررسی کنند، اما این بررسی باید به همراه مروت و انصاف باشد، زیرا اخلاق به ما اجازه نمی‌دهد هر کلامی که به ذهن‌مان خطور کرد را بگوییم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اظهار داشت: نمایندگان در بررسی صلاحیت وزرای باقیمانده دقت کنند که حق ندارند شخصیت اشخاص را خراب کرده و از هر حربه‌ای برای رسیدن به آراء و نظرات خود استفاده کنند.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.