نمایندگان فارابی در بازار جشنواره‌ی فیلم برلین چه کردند؟

آرشیو خبرسینما و تلویزیون کد مطلب: ۲۰۳۹۹  

رایزنی نمایندگان بنیاد سینمایی فارابی برای برقراری ارتباط بین المللی در حوزه سینمای کودک ونوجوان در بازار فیلم برلین ادامه دارد.

دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۰۹:۳۰

به گزارش هنرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، گروه چهارنفره اعزامی به عنوان نمایندگان این بنیاد شامل حسن نجاریان (قائم مقام بنیاد و سرپرست گروه اعزامی)، امیر اسفندیاری (معاون بین الملل بنیاد)، وحید اسفندیاری و کامیار محسنین (کارشناسان امور بین الملل) ‌با حضور در بازار فیلم برلین که در حاشیه جشنواره معتبر برلین برگزار می‌گردد، ‌ضمن عرضه گسترده آثار سینمایی ایرانی به ویژه آثار سینمای کودک و نوجوان، مذاکراتی را برای برقراری ارتباط و دعوت از آثار سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان انجام می‌دهند.

علاوه بر عرضه سه فیلم «فرزندخوانده» ساخته وحید نیکخواه آزاد، «گورداله و عمه غوله» ساخته نادره ترکمانی و «مروارید» ساخته سیروس حسن پور و نیز شماری از فیلمهای حاضر در جشنواره امسال در بازار فیلم برلین، رایزنی‌هایی با بسیاری از نمایندگان اتفاقهای فرهنگی مختلف مرتبط با سینمای کودک و نوجوان انجام گرفته، و همچنین گروه اعزامی درصددند آثاری مناسب را برای جشنواره کودک و نوجوان سال آینده انتخاب و دعوت کنند. امسال با توجه به شرایط موجود، بنیاد سینمایی فارابی یک گروه کم تعداد اما توانمند کارشناسی را به این بازار فیلم اعزام کرده است.

منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.