نمایندگان فوتبال مازندران به ۲ پیروزی و یک تساوی دست یافتند

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، در پایان این دیدارها ، تیم های استقلال ساری و صنعت ساری حریفان خود را مغلوب کردند و تیم ، دریای محمودآباد به تساوی مقابل میهمان خود رضایت داد .

در ساری و در ورزشگاه شهدا ، تیم فوتبال استقلال این شهر در دیداری از هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، مقابل میهمان کازرونی خود به پیروزی رسید .

نماینده فوتبال ساری در این رقابت ها با یک گل که در دقیقه ۲۰ توسط ˈ امیر فرهنگ دوست ˈ به ثمر رسید ، تیم کازرون فارس را با شکست بدرقه کرد .

نیمه دوم این دیدار با حملات بازیکنان تیم میهمان آغاز شد اما خط دفاعی مستحکم تیم میزبان به همراه هوشیاری دروازه بان ، مانع اصلی بسته ماندن دروازه تیم استقلال ساری بود .

در دقیقه ۶۰ این دیدار ، ˈ یونس زارع ˈ از تیم کازرون فارس با دریافت کارت قرمز مستقیم داور ناشی از انجام خطا از زمین مسابقه اخراج شد .

ˈعلی عربˈ و ˈحسن اکبریˈ از استقلال ساری و ˈهاشم اسماعیل پورˈ از کازرون فارس با دریافت کارت زرد از داور جریمه شدند.

در دیدار این هفته ، تیم فوتبال دریای مازندران با تساوی مقابل شهرداری لنگرود به اولین امتیاز خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد ، تیم میزبان مقابل شهرداری لنگرود قرار گرفت و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد .

در این دیدار که در حضور بیش از ۳۰۰ هوادار محمودآبادی از آن دیدن کردند ، موقعیت حساس و گلزنی توسط دو تیم ایجاد نشد تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد .

در دیگر دیدار این هفته ، تیم فوتبال صنعت ساری در تالش با نتیجه ۳ بر ۲ ، میهمان خود را مغلوب کرد .

تیم فوتبال شموشک نوشهر ،آخرین نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز سه شنبه مقابل میزبان خود سپیدرود رشت قرار خواهد گرفت.ک/۳

۷۳۳۱/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.