نمایندگان مجلس و فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز را بررسی کردند

‘سید حسین نقوی حسینی’ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در این جلسه سردار دریادار’علی فدوی’ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر دریادار’حبیب الله سیاری’ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جضور داشتند و مسائل مربوط به خلیج فارس و تنگه هرمز به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جلسه امروز، مباحث مربوط به امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز، صادرات انرژی از منطقه و عواقب حضور نیروهای بیگانه در منطقه خلیج فارس که از عوامل نا امنی در منطقه محسوب می شوند، بررسی شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست، نمایندگان مجلس و فرماندهان نیروی دریایی سپاه و ارتش، چالش های امنیتی تنگه هرمز و خلیج فارس و توانمندی های ایران را بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر تامین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است و با هر عامل و عنصری که این امنیت و آرامش را بر هم زند، برخورد می کند.

سیام/۹۱۲۱***۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۶۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.