نمایندگی‌های گران‌فروش خودرو لغو امتیاز می‌شوند

۲۲م آذر ،

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های فروش این شرکت اخطار داد در صورت هرگونه گران‌فروشی، امتیاز فعالیت نمایندگی متخلف لغو خواهد شد.

حسن فروزانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نمایندگی‌های فروش ملزم به عرضه محصولات به قیمت مصوب اعلامی از سوی شرکت می باشند.

وی ادامه داد: قیمت‌های مصوب نیز همان نرخ‌هایی است که از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به ما ابلاغ می‌شود، به‌گونه‌ای که به موازات درج نرخ‌های مصوب در پایگاه اینترنتی ۱۲۴، بخشنامه قیمت‌های تازه به تمام نمایندگی‌ها فروش در سراسر کشور اعلام می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: هیچ نمایندگی اجازه ندارد تحت هیچ عنوانی از جمله فروش امانی خودرو، محصولات را به نرخی گران‌تر از قیمت‌های ابلاغی عرضه کند.

فروزانمهر با بیان این که در این زمینه تیم‌های نامحسوس بر عملکرد نمایندگی‌های فروش نظارت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان می‌خواهیم در صورت برخورد با هرگونه تخلف مراتب را اعلام کنند. در موارد گرانفروشی به شدیدترین شکل ممکن از جمله لغو امتیاز برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: بعضی از تخلفات نمایندگی‌های فروش ناشی از تفاوت بین قیمت کارخانه و بازار خودروها است بنابراین امیدواریم با تعیین قیمت‌ها در حاشیه بازار زمینه برای هرگونه سودجویی از بین برود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.