نمره ماجراجویی شما چند است؟

۰۳م اسفند ،

اشتیاق ماجراجوها برای کشف تجارت تازه به حدی بسیار است که گاهی از خودشان می گذرند تا اسرار و راز های دیگران را کشف کنند.

به گزارش خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از لایوساینس ؛کسانی که مشتاق به کسب تجارت تازه می باشند تخیلات قوی تر دارند و تخیل آن ها فعالانه و خلاقانه است.

بررسی ها نشان می دهند: کسانی که ماجراجو می باشند دوست دارند هر روز زیبایی های بیشتری را ببینند و آن ها عاشق دیدن آثار هنری می باشند آن ها نسبت زیبایی حساسیت دارند. کسانی که به تجربه های تازه اشتیاق دارند، بدشان نمی آید که احساسات تازه را هم تجربه کنند ماجراجوها رفتارهای تازه را هم دوست دارند آن ها دلشان می خواهد سبک های تازهی از زندگی روزمره را امتحان کنند.

تصور کنید کسی که به شدت به پایدار بودن یک شیوه زندگی اعتقاد دارد با کسی زندگی کند که هر روز شعارش این باشد که ( خوب! این جوری را هم امتحان می کنیم).

مشتاقان به تجارت تازه عاشق شنیدن فکرهای تازه اند آن ها بدشان نمی آید که یک نفر در مورد فکرهای متفاوتش با آن ها حرف بزند برای همین است که بسیار کتاب می خوانند و فکرهای تازه در کتاب ها را کشف می کنند.

مشتاقان به تجربه های تازه حتی در برابر ارزش های تازه هم از خودشان مقاومت نشان نمی دهند برای همین بسیار به یک نوع ارزش نمی چسبند این مورد هم برای نامزدها بسیار باید مهم باشد و گرنه زندگی تبدیل به بحث های ایدئولوژیک خواهد شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.