نمی خواهم همه چیز فقط به رئال و بارسا ختم شود

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا روز پنجشنبه در شهرزادگاهش، سالامانکا، شاهد برگزاری جشنی به مناسبت بزرگداشت او بود.

دل بوسکه در این مراسم ، دقایقی برای همشهریانش به صحبت پرداخت و به آنها گفت:« نمی توان فقط فوتبال را به رئال مادرید و بارسلونا منتهی کرد.»

این طور به نظر می رسید که این صحبتهای او لحنی انتقادی خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیاداشت؛ به ویژه آنکه مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون برای پایان دادن به جنجال میان مورینیو و تیتو ویلانووا، مربیان دو تیم بارسا و رئال در آستانه دیدار سوپرکاپ، محرومیت هردوی آنها را بخشیده اند.

دل بوسکه در صحبتهایی بدون نام بردن از مورینیو و تیتو ، به این نکته اشاره کرد که سنت آشتی دادن در فوتبال اسپانیا باید برای تمام تیمها باشد:« این حرکت خوب و زیبا باید برای تمام فوتبال اسپانیا و درتمامی رده ها انجام شود.» احتمالا منظور دل بوسکه به دانی بنیتس بازیکن تیم گراناادا بود که بخاطر درگیری با داور، سرنوشتش روی هواست و ممکن است دیگر نتواند در تیم بزرگی بازی کند.

دل بوسکه در پاسخ به سوالی درمورد پاداش بازیکنان اسپانیایی بعد از قهرمانی دریورو۲۰۱۲ گفت:« در طول تمام زندگی ام، به عنوان یک اسپانیایی، فکر و ذکرم مشغول موضوع مسکن بود. حتی زمانی که درترکیه بودم هم دراسپانیا مالیات می دادم. »و درپاسخ به سوال خبرنگار دیگری که درمورد پاداشها می پرسید گفت:« از این موضوع راضی هستی؟»

دل بوسکه صحبتهایش را با اشاره به سختی شرایط اقتصادی دراسپانیا به پایان برد و پیغام مثبتی داشت:« مااز شرایط سخت تر از اینها هم سربلند بیرون آمده ایم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.